Vai al contenuto

Confederate States Marine Corps

À prupositu di Wikipedia
WikiLettera
WikiLettera

'Ssu artìculu hè in custruzzione. Pudete cuntribuisce à a so redazzione.

U Confederate States Marine Corps, à l'accortu C.S.M.C., hà fattu parte di l'armata di u sudu durante a Guerra Civile Americana di u 1861 à u 1865.

Modulatu dopu USMC

[mudificà | edità a fonte]

Template:More citations needed Prima di a guerra, u Corpi di Marina di i Stati Uniti avia statu una urganizazione "eccezziunale fine è ben disciplinata", è "da questu hè vinutu u nucleu di u stabilimentu currispundente di u serviziu Confederate", u CSMC.[1] U CSMC hè statu modellatu dopu à u Corpu di Marine di i Stati Uniti, ma ci era parechje diffarenze: i Confederati si urganizavanu in cumpagnie permanenti, rimpiazzatu u [[Fife (strumentu musicale)|fife] ] cù a fanteria ligera bugle, è portava uniformi simili à quelli di i [[Royal Marines] britannichi. Cum'è l'USMC, quandu anu furnitu distaccamenti di guardia per stazioni navali Confederate à:

I distaccamenti marittimi servenu à bordu di e diverse navi di guerra è ancu nantu à i distruttori di cummerciale.

Urganizazione

[mudificà | edità a fonte]

U C.S. Marine Corps hè statu furmatu in i primi tempi di a Guerra Civile da trè fonti:

  • Sedici ufficiali (è 100 omi alistati) dimissioni o diserzione di u Corpu di Marine di i Stati Uniti[2]
  • L'amalgamazione di l'urganisazioni statali cum'è i Virginia State Marines
  • Reclutamentu attivu

Fonte di l'omi

[mudificà | edità a fonte]
Insegne di gradu di un capitanu CSMC

U Colonel-Comandante di u CSMC, Lloyd J. Beall, hà dettu chì u CSMC "era cumpostu di omi alistati, assai di i quali eranu vechji suldati è ufficiali cumissioni, unipochi di quale anu avutu. vistu serviziu prima in u US Marine Corps è in altrò. "[3] U record di l'ufficiali marini americani chì "dimissioni è offrenu e so spade à u Guvernu Confederate" [1] eranu:

Ufficiale marini americani chì anu dimissioni[4]
Nome Statu
Major Henry B. Tyler (Aiutante USMC) Virginia
Brevet Major George H. Terret Virginia
Capitanu Robert Tansill Virginia
Capitanu Algernon S. Taylor Virginia
Capitanu John D. Simms Virginia
Primu tenente Israel Greene Virginia
Primu tenente John K. H. Tatnall Giorgia
Primu tenente Julius E. Meire Maryland
Primu tenente George P. Turner Virginia
Primu tenente Thomas S. Wilson Missouri
Primu tenente Andrew J. Hays Alabama
Primu tenente Adam N. Baker Pennsylvania
Secondu tenente George Holmes Florida
Second Lieutenant Calvin L. Sayre Alabama
Second Tenente Henry L. Ingraham South Carolina
Second Tenente Beckett K. Howell Mississippi

Questi ufficiali si sò riuniti cù u CSMC cum'è stava in Richmond, Virginia, cù l'eccezzioni di u Capitanu Tansill, chì avia dimissioni mentre era sempre à bordu di l'USS Congress in mare. U Capitanu Tansill hè statu arrestatu per ordine di u Sicritariu Welles di a Marina di i Stati Uniti quand'ellu ghjunse in New York u 23 d'Agostu di u 1861, è hè statu tenutu senza accusa, audienza o prucessu. Hè stata liberata u 10 di ghjennaghju di u 1862, cum'è parte di un scambiu di prigiuneri, è dopu s'unì à u CSMC in Virginia. "L'ingiustizia grossa chì l'hà fattu hè stata ricunnisciuta in un attu di u Cungressu Confederatu di l'11 d'aprile di u 1863, chì furnia chì" l'ufficiali di a marina è di u Marine Corps chì dimissioni da a marina è di u Marine Corps di i Stati Uniti in cunsequenza di a secessione, è chì sò stati arristati è imprigiunati in cunseguenza di tali dimissioni, è chì successivamente si sò uniti à a marina è à u Corpu di Marine di i Stati Confederati," duveranu riceve "permette di assenza, pagà per è durante u termini di tale prigiò, è finu à u tempu di a so prigione". appuntamentu in a marina è u corpu marinu di i Stati Confederati.'"[4]

A cumpusizioni di a forza di travagliu

[mudificà | edità a fonte]

A ripartizione di a cumpusizioni di a forza di l'ufficiale era:

  • Un culunellu-cumandante
  • Un tenente culunellu
  • Trè maiori (un quartermaster, paymaster, è un adjutant)
  • Dece capitani
  • Deci sottutenenti
  • Vinti sottutenenti

U scomposizione di a cumpusizioni di a forza di a forza di u 24 settembre 1862 era:

  • Un sergente maiori
  • Un sergente quartermaster
  • Sessanta sergenti
  • Sessanta caporali
  • 840 privati
  • Trenta batteristi
  • Trenta fiferi
  • Dui musicisti principali è dui musicisti

Ancu s'è u CSMC avia una forza di travagliu autorizata di 1.026 omi, a so iscrizzione ùn hà mai avvicinatu à quellu numeru; i figuri per u 30 d'ottobre di u 1864 listanu solu 539 ufficiali è omi alistati.[5] Ancu s'ellu l'ufficiali eranu soprattuttu ex ufficiali di a Marina di i Stati Uniti, u capu di u corpu, u coronellu-comandante Lloyd J. . Beall, era un anticu pagu di l'Armata di i Stati Uniti cù

senza sperienza marina. U Major Lloyd J. Beall, USA graduatu da l'Accademia Militare di i Stati Uniti, è avia servitu in a Prima Infanteria è Seconda Dragoons prima di diventà un pagadore da u 1844 finu à u scoppiu di a guerra. Dimissioni di a so cumissioni u 22 d'aprile di u 1861, è fù numinatu Coronellu-Comandante di u CS Marine Corps u 23 di maghju di u 1861. U coronellu Beall hà servitu in tutta a guerra cum'è l'unicu Cumandante di u Marine Corps.<ref name="scharf7701" / >

Urganisazioni unità

[mudificà | edità a fonte]

U C.S. Marine Corps hè stata urganizata in parechje cumpagnie lettere è numerosi distaccamenti in terra è a bordo. Cumpagnia A, B è C sò stati urigginariamenti furmati trà u 10 d'aprile è u 29 di ghjugnu 1861, in New Orleans, LA. A Cumpagnia D, inizialmente reclutata in Memphis, Tennessee è Mobile, Alabama (Aostu - Settembre 1861) hà servitu in Pensacola, FL prima di esse dissolta quì è riformata in Mobile in Novembre 1861. A Cumpagnia E hè stata furmata in Savannah, Georgia in Lugliu 1862. era ancu una Cumpagnia F, inizialmente furmata in New Orleans in a primavera di u 1861, induve sirvutu per un brevi periudu prima di esse dissolta; dopu hè statu riformatu in Mobile in April 1863 è scioltu per a seconda volta in ghjugnu 1864.

Cumpagnia A, B è C sò stati trasferiti individualmente da New Orleans à Pensacola da aprile à ghjugnu 1861. A Cumpagnia A hè stata successivamente trasferita à Savannah in settembre di u 1862 prima di esse trasferita à Camp Beall, Virginia, per unisce à e Cumpagnia B è C, digià quì. A Cumpagnia B hè stata brevemente trasferita à Mobile in u frivaru di u 1862 prima di esse trasferita à Camp Beall uni pochi di settimane dopu per unisce à a Cumpagnia C, chì era digià stata trasferita quì in Novembre 1861 per furmà u nucleu di ciò chì diventerà l'urganizazione (cù l'aghjunzione di Cumpagnia A è B) cunnisciuta cum'è "battaglione di campu".

U battaglione hà servitu in a difesa di Richmond contr'à l'attaccu fluviale, hà furnitu i distaccamenti di navi à i navi di guerra basati in l'area di Norfolk, è hà participatu à a ritirata generale di a Confederazione da Richmond, eseguendu una notevole azione di cumbattimentu in a retroguardia di l'armata di u generale Lee cum'è u Battaglione di Marina di Brigadier General (ex Rear Admiral è cumandante di u Charleston Squadron, CSN) Brigata Navale di John R. Tucker in a Battaglia di Saylor's Creek (Virginia) u 6 d'aprile di u 1865. A maiò parte di u battaglione si rende in Saylor's Creek u 7 d'aprile di u 1865. , cù a maiò parte di u restu si rende cù l'Armata di Virginia di u Nordu u 9 d'aprile di u 1865, in Appomattox, Virginia.

A Cumpagnia D, inizialmente stazionata in Pensacola, hè stata dissolta in dicembre di u 1861 dopu esse aduprata per riempie e Cumpagnia B è C, chì serve ancu in quella stazione. A Cumpagnia D hè stata riformata à Mobile è sirvutu quì, induve si firmò finu à chì a cità hè cascata à e forze di i Stati Uniti. A Cumpagnia D hè stata l'ultima unità organizata di u CSMC per rende; elementi di a cumpagnia si rendenu u 9 di maghju di u 1865, in Citronelle, Alabama, è u plotone restante, sottu u cumandamentu di u 1st Lieutenant David G. Raney Jr., si rende in Nanna Hubba Bluff, Alabama u 10 di maghju di u 1865.

Cumpagnia E, inizialmente furmata in Savannah, dopu evacuata à Charleston, South Carolina. Un distaccamentu di a cumpagnia hè statu mandatu à Wilmington, NC è hà participatu à a difesa senza successu di Fort Fisher. U restu di a Cumpagnia E, sempre in Charleston, hà finalmente evacuatu in North Carolina è si unì à l'Armata di Tennessee di u General Joseph E. Johnston vicinu à Raleigh, North Carolina è si rende cù u Brigadier General (antica Rear Admiral è cumandante di u James River Squadron, CSN) A Brigata Navale di Raphael Semmes in Greensboro, North Carolina u 28 d'aprile di u 1865.

A Cumpagnia F hà servitu urigginariamente in New Orleans cum'è una cumpagnia "depot" (vale à dì, unità di reclutamentu è furmazione) prima di esse dissolta. Dopu hè statu riformatu in Mobile, di novu cum'è una cumpagnia di depositu, furnendu Marines per a Cumpagnia D è u battaglione in Camp Beall, eventualmente disbandatu per l'ultima volta in u ghjugnu di u 1864.

L'unità di u CS Marine Corps sò stati stazionati in basi navali Confederate, è ancu aiutanu à e fortificazioni di a costa di guarnigione cum'è Fort Fisher in North Carolina. I Marines anu servitu ancu in navi di guerra Confederate. In a famosa battaglia trà i corazzati Template:USS è Template:Nave, a Cumpagnia C, u Corpu di Marina di i Stati Confederati, hà servitu à bordu di a CSS "Virginia", aiutendu à l'omu di parechji di i so fucili.

In l'estiu di u 1862, certi truppi di u CS Marine Corps sò stati urganizati in unità di squad-sized è disperse in tuttu u sudu. cù un effettu generale più grande ch'è u so serviziu cum'è un battaglione d'artiglieria navali unicu.[6] Cù distaccamenti spargugliati in ogni grande installazione navale Confederate, a Sede per i Marines di i Stati Confederati hè stata stabilita in Fort Darling è Camp. Beall, situatu à Drewry's Bluff nantu à u James River in Virginia. Cum'è discrittu sopra, trè cumpagnie (A, B è C) eranu stat

Ioned semi-permanente cum'è u "battaglione di campu" à a sede CSMC. I novi ufficiali di u CSMC sò stati furmati in u battaglione prima di l'assignazione à una di e cumpagnie distaccate (vale à dì, D o E) o direttamente à unu di i distaccamenti marini a terra o a bordo. U "battaglione di campu" Marines hà aiutatu à repulsà l'attaccu fattu nantu à u bluff da e forze navali americane cumpresi USS Monitor è Template:USS in l'estiu di u 1862.

Malgradu i diserzioni è ancu i mutini vicinu, a maiò parte di i Marines sirvutu cumpetente è si meritavanu l'elogi di u Sicritariu di a Marina Stephen R. Mallory per a so "prontezza è efficienza". A debulezza di u corpu era duvuta in gran parte à squabbles internu nantu à u rangu, u serviziu di terra è l'assignazioni amministrativi. Inoltre, senza fondi per bounties, u corpu ùn puderia micca facilmente allistà i recluti. Finu à u 1864, a paga mensile di l'omi alistati era $ 3 menu di quella di i gradi di l'armata equivalente. Solu à a fine di a guerra, i Marines eranu permessi di sguassate da i recluti di l'armata per aumentà i so ranchi.[7]

U serviziu durante a guerra

[mudificà | edità a fonte]

I Marines Confederati anu vistu a so prima azzione navale à bordu di CSS Virginia (antica Template:USS) fora di Hampton Roads, Virginia, da l'8 à u 9 di marzu. , 1862, è vicinu à a fine di a guerra facia parte di a brigata navale chì hà battutu à Sailor's Creek, Virginia.

Da u Drewry's Bluff è altri posti maiò (Wilmington, Charleston, Pensacola, Norfolk, Galveston è Savannah), i distaccamenti marini sò stati analizati per serve nantu à i grandi navi di guerra è per operazioni speciali, cumprese i catturari di Template:USS è Template:USS, è un attaccu per liberà i prigiuneri di guerra cunfederati in Point Lookout, Maryland.

L'operazioni anfibie marine marine includenu a "Old" CSS Savannah partita di terra in Fort Beauregard, Phillips Island, South Carolina per evacuà a guarnigione sottu attaccu.<ref name = jones. > Jones, Charles C., Jr. A vita è i servizii di Commodore Josiah Tattnall 1878. Morning News steam printing house, Savannah.</ ref> Marines sottu u cumandamentu di u Commodore Josiah Tattnall III sò stati aduprati per custruì è omanu batterie di terra chì rinviavanu cannoniere è monitori di l'Unione sia in Richmond sia in Savannah. [8]

A fine di a guerra hà truvatu a maiò parte di i Marines di i Stati Confederati sopravviventi riuniti in Richmond in supportu di l'ultimi difesi disperati di u Sud. ]'s Corps chì hà battutu cù distinzione in a Battaglia di Sayler's Creek,[9] l'ultima battaglia maiò prima di a rendizione di l'Armata di Lee à Appomattox.

Template:More citations needed

Esempiu d'uniforme di u Corpu di Marine Confederate (Lt Marine Confederate Frances H. Cameron in u 1864)

U so uniforme s'assumiglia à quellu prescrittu per l'Armata Confederata, ma postu chì u CSMC ùn era micca cusì grande è parechji di i so registri sò stati distrutti in u 1865, ci hè una cuntruversia annantu à i dettagli precisi di l'uniforme. Hè chjaru, però, chì i Marines eranu spessu equipati fora di i magazzini di qualunque guarnigione era più vicinu à u so locu. Una descrizzione hà i Marines vestiti in reding coats di una sfumatura particulare (è indeterminata) di grisgiu è blu scuru o pantaloni neri. Sembra chì i Marines di i Stati Confederati anu purtatu cap forage, ancu s'ellu ùn hè micca chjaru s'ellu ci era un ornamentu nantu à a copertina. Gran parte di l'attrezzatura purtata da u CSMC hè stata impurtata da u Regnu Unitu è u so imperu, à dì Canada.

Insigne de rang

[mudificà | edità a fonte]

File:Stati Confederati d'America First Sergeant-Marines.png !File:Stati Confederati d'America Sergeant-Marines.png !File:Stati Confederati d'America Corporal-Marines.png |} Fonti:[10][11]

L'insigne di u caprettu furasteru eranu u listessu cornu di caccia chì circundava u Marine Corps M nantu à un fondo rossu. Questu hè verificatu cum'è esse postu nantu à un cappellu di sole purtatu da un marine CS à a riunione 75.

Template:Portale

  1. 1,0 1,1 Sharf, p.769
  2. McGlone, pp.69-73
  3. Scharf, p.770-771
  4. 4,0 4,1 Scharf, p.770
  5. Sharf, p.772
  6. Errore nelle note: Errore nell'uso del marcatore <ref>: non è stato indicato alcun testo per il marcatore McGlonepp2
  7. Enciclopedia di i Tempi Storici di a Guerra Civile
  8. Errore nelle note: Errore nell'uso del marcatore <ref>: non è stato indicato alcun testo per il marcatore jones
  9. Errore nelle note: Errore nell'uso del marcatore <ref>: non è stato indicato alcun testo per il marcatore McGlonepp3
  10. "Uniformi di u Corpu di Marine di i Stati Confederati (CSMC)". Enciclopedia Internaziunale di Insignia Uniforme. Archiviu 2022-11-28 at the Wayback Machine Recuperatu 2017-12-22.
  11. "Confederate States Marine Corps". Civil War Wiki.net. Recuperatu 2017-12-22.


Riferimenti è più lettura

[mudificà | edità a fonte]
  • Vol. 23. DOI:10.2307/1985252, JSTOR 1985252.


  • Donnelly, Ralph W. (1989) U Corpu di Marine di i Stati Confederati: I Rebel Leathernecks,
  • Donnelly, Ralph W. Schizzi biografici di l'Ufficiale Cummissione di u Corpu di Marine di i Stati Confederati (Publicate da l'Autore, 1973. Pp. xii, 68.)
    • Donnelly, Ralph W. Service Records of Confederate Enlisted Marines (Publicate da l'Autore, 1979. Pp. xxii, 125. Copie ponu esse urdinate da 913 Market Street, Washington, North Carolina 27889.)
  • Krivdo, Michael E. "Marines in grisgiu: a nascita, a vita è a morte di u Cunfederate States Marine Corps" (PhD Diss. Texas A & M University, 2010). in linea
  • Krivdo, Michael E. "Confederate Marine Corps Recruiting in New Orleans and Marine Activities in the First Year of the Civil War". Storia di Louisiana 48.4 (2007): 441–466. in linea
  • McGlone, John E., III, The Lost Corps: The Confederate States Marines, United States Naval Institute Proceedings, Novembre 1972. lost-corps-confederate-states-marines-0 online
  • Scharf, J. Thomas (1887) Storia di a Marina di i Stati Confederati da a so urganizazione à a rendizione di u so ultimu bastimentu. New York: Rogers and Sherwood, (Reprint: The Fairfax Press, 1977),[https: //books.google.com/books?id=rTMOAAAAIAAJ E'Book] OpenLibrary
  • Sullivan, David M., "Schizzi biografici di l'Ufficiale Cummissione di u Corpu di Marine di i Stati Confederati". Edizioni White Mane, 2001.
  • Sullivan, David M. "U Cunfederate States Marine Corps in South Carolina, 1861-1865". "Rivista storica di South Carolina" 86.2 (1985): 113-127. in linea
  • Sullivan, David M. "Confederate Marines di Tennessee: Memphis Detachment". Tennessee Historical Quarterly 45.2 (1986): 152-168. in linea

Ligami esterni

[mudificà | edità a fonte]

Template:Categoria cumuni

Template:Guerra Civile Americana

Controllo di autoritàLCCN (ENn80010522

Da vede dinò

[mudificà | edità a fonte]